سبد خرید

بادکنک هلیومی عطری

معرفی بادکنک هلیومی لاتکس عطری

شاید شما هم اسم بادکنک هلیومی با گوش شما خورده باشد. بادکنک هلیومی لاتکس نیز یکی از انواع بادکنک های هلیومی موجود در بازار است. اما شاید اسم بادکنک عطری هلیومی به گوش شما نخورده باشد. اشکالی ندارد چون این یک ایده جدید است که توسط بایودور ارائه شده است. ما در این مقاله با آموزش و معرفی بادکنک هلیومی عطری لاتکس به شما طرز ساخت این بادکنک خوشبو را آموزش می دهیم. تا بتوانید در مهمانی های خود با استفاده از بادکنک عطری هلیومی علاوه بر زیبایی بوی خوشی را برای ساعت ها به صورت مداوم و یک نواخت استشمام کنید.

بادکنک هلیومی چیست

هیچ جشنی بدون بادکنک نمی شود! بادکنک هلیومی بادکنکی است که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده و جذابیت های زیادی را برای  تزئین در جشن تولد ایجاد کرده. بادکنک هلیومی یکی از بهترین محصولات جهت تزیین تولد با بادکنک است و با بادکنک های هلیومی شما می توانید اتاق تولد خود را زیباتر و رویایی تر کنید.

در بادکنک هایی که با گاز هلیوم باد می شوند به وسیله گاز هلیومی که درون بادکنک ها را با آن پر می کنند و به واسطه وزن بسیار پایین گاز هلیوم بادکنک از هوای محیط اطراف آن سبکتر می شود. در نتیجه این بادکنک پر شده با گاز هلیوم به سمت آسمان و یا سقف اتاق شما بالا می رود. این بادکنک های هلیومی بسیار هیجان انگیز هستند وقتی یکی از آن ها را درست کنید، خواهید توانست با در دست نگه داشتن نخ متصل به آن، بادکنک را در بالای سر خود روی هوا نگه دارید. اگر نخ بادکنک را در محیط باز و بدون سقف رها کنید، بادکنک شما تا جایی که دیگر با چشم دیده نشود، در آسمان بالا می رود.

معرفی بادکنک هلیومی لاتکس عطری
معرفی بادکنک هلیومی لاتکس عطری

بادکنک هلیومی چگونه بالا می رود

اگر بخواهیم به صورت علمی توضیح دهیم طبق قانون ارشمیدس در هر زمان که دو سیال( مایع یا گاز) در تماس با هم قرار بگیرند به دلیل نیروی شناوری سیال با چگالی کم تر بالاتر قرار خواهد گرفت.
چگالی گاز هلیوم کمتر از هوا است در این صورت اگر داخل بادکنک را با گاز هلیوم پر کنیم، یک نیروی شناوری به سمت بالا به بادکنک وارد شده و موجب می شود که بادکنک به سمت هوا برود.

بادکنک عطری هلیومی
بادکنک عطری هلیومی لاتکس

گاز هلیوم

گاز هلیوم گازی بی بو، بی رنگ، بی مزه، غیرسمّی و خنثی است و کوچکترین عضو خانواده گازهای نجیب ( بی اثر) در جدول تناوبی است که هیچگونه ضرری برای سلامتی فرد ندارد. این گاز با فرمول شیمیایی He و عدد اتمی ۲ نشان داده شده است.

گاز هلیوم دارای وزن اتمی ۴.۰۰۲۶۰۲ gr/mol است.

از کپسول گاز هلیوم برای مصارف بسیار زیادی از جمله مصارف پزشکی و هم چنین به علت وزن کمتری که نسبت به هوا دارد برای شناور کردن بادکنک ها در هوا استفاده می کنند. از این رو کاربرد گاز هلیوم برای پر کردن بادکنک ها به صورت تجاری اهمیت فراوانی دارد. شما می توانید این کپسول ها را به آسانی از بازار و یا سایت های اینترنتی خریداری کنید.

گاز هلیوم
گاز هلیوم بادکنک

بادکنک هلیومی لاتکس

بادکنک های لاتکس وقتی به وسیله گاز هلیوم پر می شوند، فوق العاده به نظر می آیند و به جشن های شما جذابیتی خیره کننده می دهند. البته برای استفاده از آن ها در جشن های خود لازم است کمی سلیقه به خرج دهید و با ایده ای مناسب این بادکنک ها را به زیبایی تزئین کنید. این محصولات دارای تنوع بالای مدل و رنگ هستند و شما می توانید به نسبت سلیقه ای که دارید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع بادکنک های لاتکس:

  • ساده
  • رنگی
  • ماری
  • استوانه ای
  • بوبو بالن
  • بلک لایت
  • آبی
  • کرومی
  • پولکی
  • کانفتی
  • رنگین کمانی
  • طرح دار
  • و …

از آنجایی که بادکنک های لاتکس منافذ ریز بسیار زیادی دارد، از لحظه ای که آن را با گاز هلیوم پر می کنید به مرور شروع به نشت کردن می کند و اصطلاحا باد خالی می کند. ما نیز از این اتفاق کمال استفاده را می کنیم تا محصولی جدید و کاربردی را برای مراسم خود بسازیم که توجه همه را به خود جلب کند.

بادکنک عطری هلیومی

یکی از جذاب ترین ایده هایی که به ذهن می رسد استفاده از بادکنکی است که علاوه بر زیبایی بوی خوشی نیز به مهمانی ما بدهد. این بادکنک با کارآیی شگفت انگیزی که دارد موجب می شود تا بوی عطر به مرور آزاد شود و محیط همواره خوشبو باشد. انتشار رایحه به صورت مدوام باعث می شود که همیشه میزان بوی عطر یکنواخت بوده و آزار دهنده نباشد و گاهی کم و یا گاهی زیاد نشود.

از ویژگی های بادکنک عطری هلیومی:

  • پخش بوی مداوم
  • رایحه یکنواخت
  • شناوری در هوا
  • جذابیت برای تزئین
  • و …
بادکنک عطری
بادکنک عطری لاتکس

طرز ساخت بادکنک هلیومی عطری

برای این که بتوانیم یک بادکنک عطری هلیومی بسازیم، باید در ابتدا کمی عطر را درون بادکنک اسپری کنیم. توجه داشته باشید که عطر تمام نواحی داخلی بادکنک را آغشته کند. فرقی نمی کند که از چه عطری استفاده می کنید، این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما می توانید با شناخت انواع عطر بهترین رایحه را انتخاب کنید. بعد آن را با گاز هلیوم پر می کنیم. پس از بستن دهانه بادکنک آن را چند باری خوب تکان می دهیم تا عطر تمامی سطح داخلی بادکنک را بپوشاند.

از آنجایی که بادکنک های لاتکس به خاطر وجود روزنه های فراوان درون بدنه خود، باد خالی می کنند با تبدیل آن به بادکنک عطری روند کاهش باد آن کم می شود. چون قطرات بسیار ریز عطر بخشی از روزنه های بادکنک را می پوشاند که باعث می شود باد کمتری از آن خارج شود. البته این عمل آن میزان نیست که کاملا باعث ممانعت از خالی شدن بادکنک شود ولی در سرعت باد خالی کردن آن تاثیر مثبتی دارد. گاز هلیوم به مرور و با قطرات ریز عطر از روزنه های بادکنک خارج شده و محیط را عطرآگین می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...