سبد خرید

کشور سازنده بلک افغان

کشور سازنده بلک افغان کدام است؟

کشور سازنده بلک افغان کدام است؟ این ادکلن پرطرفدار در کدام کشور ساخته شده است؟ کشور اصلی سازنده این ادکلن کجا بوده است و کدام ادکلن کیفیت بیشتری دارد؟ شرکت سازنده اصلی بلک افغان کدام است ؟ حتما شما هم به هنگام خرید این ادکلن پرطرفدار این سوالات به ذهنتان رسیده است. ما در ادامه قصد داریم تا به این سوالات شما پاسخ دهیم.

با بایودور همراه باشید.

ادکلن بلک افغان

ادکلن بلک افغان توسط Nasomatto ساخته شده است.

Black Afgano با ایجاد حس خوشبختی در کاربران ایجاد شده است و عطر و طعم مردانه گرم و چوبی با موزونهای متعادل و دودی است. نتهای سبز حواس را به زمین جنگل های سرسبز منتقل می کند ، در حالی که نت های توتون و تنباکو و قهوه حاشیه ای غنی و ناهموار به ترکیب مردانه می بخشد. این ها در بالای یک آرامش بخش از نت های بخور دادن و عود برای یک دودی وسوسه انگیز قرار دارند. Alessandro Gualtieri متخصص عطر است که به مصرف کنندگان معرفی شد.

Black Afgano شاهکار برجسته ای است که نشانگر مردی است که هیچ محدودیتی برای جاه طلبی های او ندارد. این عطر به دلیل وجود مواد کمیاب و گران قیمت عطر و بوی خود ، بوی بی نظیری دارد که همراه با سیلای سنگین به بازار عرضه می شود. Black Afgano در گروه عطرهای چوبی تلخ و جنگل عطر بی نظیر خود را به جهانیان عرضه می کند. این محصول خاص به زمان نیاز دارد تا بتواند کاملاً خود را نمایان کند. شما باید آن را آزمایش کنید ، آن را حس کنید ، آن را تجربه کنید و سپس آن را درک کنید. Black Afgano یک عطر ایده آل برای مردان است.

«الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) با ساخت عطر بلک افغان در سال ۲۰۰۸ توانست انقلاب بزرگی در زمینه عطر و ادکلن به وجود آورد.

ویژگی های بلک افغان

سفر به قلب غلیظ Black Afgano یک سفر عطرآگین فقط برای جسارت در بین شما است.

اگر عاشق عطرهای سبک ، روشن و مطبوع هستید ، اکنون خواندن این مطلب را از همین حالا متوقف کنید. رمز و راز از بدو تأسیس تاکنون این عطر را دنبال کرده است. بلک افگانو به معنای گرفتن برخی از ویژگی های رایحه و تمام اثرات گیاه است: دودی ، صاف و عمیق. عطری ملایم و در عین حال عمیق و مشخص. عطر با رنگ سیاه مطالعه ای است برای تحریک اثرات سعادت موقت ، بدون همه عوارض جانبی. غنی و خواب آور ، با یادداشت های تاریک و خطرناک ، این عطر به زیبایی بی امان و کاملاً پوشاننده است. Black Afgano عطری است دود و بخور دادن که به طور حیرت انگیزی هرگز از آن غافل نمی شود.

صادقانه می توانیم بگوییم ، این عطر dope است.

زمانی که شما عطر بلک افغان را اسپری می کنید
رایحه ای تلخ و عودی و لطیف به مشامتان می رسد
به صورتی که شما را در خلسه ای عمیق فرو می برد.
حسی لذت بخش و آرامشی شیرین شما را در برمی گیرد.

به این ادکلن لقب جادوی سایه داده اند.

کشور سازنده بلک افغان کدام است؟
کشور سازنده بلک افغان کدام است؟

شرکت سازنده بلک افغان

Nasomatto یک نام تجاری جدید در هلند است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است.

در دهه ای که از تأسیس آن می گذرد ، این برند رایحه های بیشماری را عرضه کرده است که در بسیاری از کشورها در بین مردان و زنان در هر سنی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این شرکت عطرهای خود را خارج از آمستردام تولید می کند و قصد دارد عطرهای لوکس ایجاد کند که ذهن و معانی خاص خود را دارند. این شرکت با ساخت عطرهای محبوب توانسته است که طرفداران بسیاری را در سرتاسر دنیا بسازد. بسیاری از شرکت های عطر سازی از عطرهای این شرکت کپی می کنند و آن را به فروش می رسانند.

کشور سازنده بلک افغان

اولین ادکلن بلک افغان در کشور هلند تولید شده و در حقیقت نسخه اصل این ادکلن هلندی است.

اما سوئیس و فرانسه و دیگر کشور ها نیز با ساخت عطر بلک افغان تواستند طرفداران خاص خود را داشته باشند. از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بلک افغان هلند رتبه اول را به خود اختصاص داده است چون این ادکلن در اصل متعلق به این کشور است و فرمول اصلی آن در اختیار شرکت سازنده آن قرار دارد. بعد از هلند بلک افغان سوئیس، فرانسه و دیگر کشورها مورد استفاده علاقه مندان قرار می گیرد.


بطری این ادکلن هوس انگیز بسیار زیبا طراحی شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...