سبد خرید

ماندگاری جادویی عطر

ماندگاری جادویی عطر

ماندگاری عطر و ادکلن از آن دسته مواردی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. علاوه بر کیفیت عطر ، روش های استفاده از آن نیز بر ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد. در ادامه به شما روش های ساده ای را آموزش می دهیم که باعث ماندگاری جادویی عطر و ادکلن شود و دوام آن را بر روی پوست شما افزایش دهد.

ماندگاری جادویی عطر

روش های خاصی وجود دارد تا بتوانید از عطر و ادکلن خود نهایت استفاده را ببرید و ماندگاری آن را افزایش دهید. سعی کنید همواره عطر را بر روی مناطقی از پوست خود بزنید که دارای نبض باشد. همچنین همواره عطر را در مناطقی از پوست خود بزنید که در معرض هوا است. اگر در قسمت هایی از پوست که در زیر لباس قرار دارد ، عطر بزنید نمی توانید توقع داشته باشید که عطر شما به خوبی پخش شود. استفاده از عطر در مناطقی از بدن که در معرض هوا قرار دارد باعث می شود تا بوی آن به خوبی پخش شود و اطراف شما را فرا بگیرد این کار باعث می شود تا اصطلاحا عطر شما نفس بکشد.

پس موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

  • عطر را بر روی نبض بزنید
  • آن را در معرض هوا قرار دهید
  • پوست خود را مرطوب کنید
  • عطر را با فاصله اسپری کنید
  • آن را بر روی پوست مالش ندهید
ماندگاری جادویی عطر و ادکلن

 

استفاده بر روی پوست

سعی کنید قبل از به کار گیری عطر بر روی پوست خود، آن را کمی مرطوب کنید.

حتما عطر را از فاصله ۲۰ سانتی متری اسپری کنید تا به خوبی پوست شما را پوشش دهد. هرگز عطر را بر روی پوست مالش ندهید. این کار باعث می شود تا عطر توسط منافذ پوست جذب شده و عناصر قوی عطر، سریع تر از بین روند. استفاده از ادکلن گرمی نیز باعث می شود تا مقدار مناسبی از عطر بر روی پوست شما بنشیند که هم پخش بوی مناسبی داشته باشد و هم موجب آزار بویایی دیگران نشود. استفاده از همین روش های ساده باعث می شود تا ماندگاری جادویی عطر و ادکلن را بر روی پوست خود تجربه کنید.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...