سبد خرید

ادکلن گرمی

ادکلن گرمی چیست

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که عطر گرمی چیست و یا ادکلن گرمی چیست ؟ و یا مایل به خرید عطر گرمی یا خرید ادکلن گرمی باشید. یا بخواهید قیمت عطر گرمی اصل و اسامی عطرهای گرمی را بدانید. ادکلن های گرمی یکی از محصولات بایودور است که جایگزین جدیدی برای عطر گرمی است. این محصول به نسبت برتری هایی که دارد بسیار مناسب تر از عطرهای گرمی است. ادکلن های گرمی به صرفه بوده و به نسبت حجم قیمت مناسبی را دارا می باشند. ادکلن های گرمی به خاطر مقرون به صرفه بودن نسبت به عطرهای گرمی با قیمت پایین تری عرضه می شود.

این محصول ارزش خرید بالاتری نسبت به عطر گرمی دارد. قیمت پایین این محصول نسبت به حجم آن به خاطر کیفیت پایین آن نبوده و صرفا از طریق فرآوری قیمت آن کاهش یافته است.

در این مطلب به این سوالات پاسخ می دهیم که عطرهای گرمی چیست و ادکلن های گرمی چیست ؟

یک محصول جدید برای رفع نیاز بازار

این محصول دارای غلظت بیشتر و همچنین کیفیتی به مراتب بالاتر از ادکلن های موجود در بازار است.

کیفیت بالا با حجم بیشتر نسبت به عطر گرمی

ادکلن گرمی چیست

عطر گرمی چیست

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سطح شهر یا مترو با مغازه های کوچکی برخورد کرده باشید که کاغذهای کوچک و باریکی را به شما می دهند که آغشته به یک رایحه باشد. در اصطلاح به این کاغذها تستر عطر می گویند. معمولا پس از خرید این عطرها آن را در ظروفی به انتخاب شما پر می کنند. اصطلاحا به این نوع از عطرها عطر گرمی می گویند. این عطرها روغنی بوده و عموما باید مستقیم بر روی پوست مالیده شوند. استفاده آن ها بر روی لباس و به خصوص لباس هایی با رنگ روشن موجب لک شدن آن ها می گردد.

عطر گرمی چیست
عطر گرمی چیست

ادکلن گرمی چیست

ادکلن گرمی از حالت روغنی بودن خارج شده و دارای غلطت مناسبی است. از این رو نیازی به استفاده آن بر روی پوست نبوده و می توان آن را بدون بر جای گذاشتن لک بر روی لباس اسپری نمود. یک بار اسپری کردن این ادکلن بر روی لباس کفایت می کند. این امر به خاطر پاشش پودری آن است و با عطرهایی که با فیکساتور رقیق می شوند متفاوت است. اسپری عطرهای خام معمولا به صورت پاشش مستقیم است که برای پوشش تمام بدن نیاز است که در چند جهت اسپری شود تا همه نقاط را بپوشاند، در صورتی که ادکلن های گرمی با یک الی دو بار اسپری تمام بدن را پوشش می دهند.

مزیت های ادکلن گرمی

  • غلظت کمتر از عطر
  • پاشش بهتر و پودری
  • مصرف و عمر بیشتر
  • قیمت پایین تر از عطر
  • ماندگاری خیلی خوب
  • مناسب اماکن عمومی
  • بروز سر درد کمتر
  • عدم مزاحمت برای اطرافیان

یک بار پاشش ادکلن گرمی برای پوشش کل بدن کافی است.

ادکلن گرمی چیست
ادکلن گرمی چیست

از مزیت های این محصول نسبت به عطر خام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاشش پودری و توزیع مناسب بر روی تمام نواحی بدن

عدم ایجاد لک و به جا گذاشتن رد عطر بر روی لباس

حجم کمتری در هر بار استفاده مصرف می شود

پخش بوی ادکلن گرمی

به میزان بویی که از عطر شما در فضای اطراف پخش می شود و به مشام می رسد را پخش بو می گویند.

با پاشش مستقیم ادکلن بایودور بر روی پوست و یا لباس خود می توانید بیشترین پخش بو را داشته باشید. برای اینکه عطرتان ملایم تر به مشام برسد، عطر را با فاصله در هوا اسپری کنید و در میان ذرات معلق در هوا راه بروید. این ذرات در اطراف بدن شما پراکنده شده و رد ملایمی از عطر را روی بدنتان به جا میگذارند. میزان پخش بوی ادکلن های بایودور بسیار مناسب بوده و رضایت مشتریان گرامی را فراهم می سازد.

ادکلن گرمی بایودور
ادکلن گرمی چیست

ادکلن های گرمی بایودور

به دلیل افزودنی هایی که به ادکلن های گرمی بایودور اضافه شده است باعث پخش بوی زیاد آن در حجمی کم شده است. از این رو مصرف کنندگان برای رسیدن به رایحه عطری مناسب نیاز به استفاده زیاد از عطر و تحمل هزینه های گزاف آن نیستند. به دلیل استفاده از میزان اسانس با کیفیت و به نسبت مناسب پخش رایحه به صورت طبیعی می باشد و از سر درد برای مصرف کننده و آزار اطرافیان به دلیل بوی بسیار کاسته شده است.

از دیگر ویژگی ها می توان به امکان انتخاب ظروف بر اساس علایق مشتریان نام برد.

خرید عطر گرمی

این روزها، متاسفانه، استفاده از عطرهای گِرمی که به اسم اسانس و به صورت باز فروخته میشوند به میزان بسیار زیادی در جامعه ما و عمدتا در مغازه های کوچک زیر پله ای رایج شده بدون اینکه اطلاعات درستی به خریداران این محصولات داده بشود. در واقع باید بگوییم بیشتر اطلاعات غلط به خریدار این محصولات داده میشود تا اطلاعات درست. اکثر دوستانی که عطرهای گرمی را خریداری کرده و از این عطرها استفاده می کنند این تصور اشتباه را دارند که این عطرها همان عطرهای شناخته شده و معروف هستند که با غلظت بیشتر به این شکل فلّه ای به فروش میرسند اما این کاملا اشتباه است.

بنابراین لازم است کمی اطلاعات صحیح در این باره به شما بدهیم تا با واقعیت امر آشنا بشوید.

خرید عطر های گرمی
خرید عطر های گرمی

واقعیت عطر گرمی


اسانس عطر در واقع به معنی بخش معطر خالص در مواد بودار طبیعی است که اغلب به روش تقطیر جدا میشود.

البته نمونه های انسان-ساخت (سینتتیک) هم بسیار دارد.

هرچند که به عطر خالص، یعنی بخش بودار عطر که همیشه با یک حلال بدون بو رقیق میشود، “اسانس عطر” هم گفته میشود، که اسامی عطرهای گرمی با ادکلن اصل آن یکی است و از اعتبار آن برای فروش استفاده می کنند. با این حال به کار بردن این اصطلاح برای عطرهایی که به شکل گرمی فروخته میشود در حقیقت یک اشتباه همه گیر است. چرا که این ترکیبات برای آمادۀ مصرف شدن به ناچار باید در یک حلال رقیق بشوند.

این ها نمونه هایی تقلیدی از عطرهای شناخته شده و معروف هستند.

عطر گرمی اصل

دقت داشته باشید که مثلا فلان عطر معروف “تام فورد” را یک شرکت ساخت محصولات شیمیایی و اسانس که هیچ ربطی به “تام فورد” یا کارخانه های ساخت عطر معتبر مثل فِغمنیش (فرمنیش، به قول هموطنان فرمنیخ!)، IFF یا ژیودان ندارد، هر چند که اسامی عطرهای گرمی با ادکلن های اصلی یکی باشد اما در باطن متفاوت هستند و فقط تا حدودی شبیه هستند. این شرکت ها عطر ها و ادکلن های معروف را از نظر شیمیایی آنالیز می کنند و بویی بسیار نزدیک به بوی ادکلن اصلی را با مواد ارزان تر و قیمت خیلی پایین تر بازسازی می کنند. یعنی این ادعای فروشندگان که اینها همان اسانس خالص عطرهای معروف هستند و قیمت عطر گرمی اصل از ادکلن آن بسیار ارزان تر است، به هیچ عنوان صحیح نیست و فقط از نظر ترکیبات مشابهت دارند.

در ضمن باید متذکر شویم شرکتهای بزرگ و مشهوری مثل ژیودان (Givaudan)، لورئال (L’Oreal) و استی لاودر (Estée Lauder) یا IFF که بزرگترین تولید کنندگان عطر برای برندهای مختلف هستند، به دلیل تعهدی که به شرکت های مشتری خود دارند هرگز اسانس عطرهای آن برند ها را خودشان به شکل خالص بیرون نمی فروشند. بدیهی هست که خود برندهای عطر هم اسانس خالص عطرهایشان را به هیچ وجه جداگانه به بازار نمیدهند. تا هم از کیفیت آن ها کاسته نشود و هم برای خود رقیب نتراشند. پس این حرف که اسانس های مزبور همان هایی هستند که در عطرهای اصل استفاده می شوند کاملا بی پایه و اساس است.

ما به خریداران محترم توصیه می کنیم به جای خرید عطر گرمی محصول تولیدی شرکت بایودور را تهیه کنند.

این امر موجب خرید محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه است.

عطر گرمی اصل
عطر گرمی اصل

قیمت عطر گرمی اصل

اگر شما هم به دنبال قیمت عطر گرمی اصل هستید باید توجه داشته باشید همان که طور که بیان شد به هیچ عنوان عطر گرمی اصل وجود ندارد و تمام محصولاتی که در بازار موجود است ترکیباتی ساخته شده مشابه با ادکلن اصلی است. بسیاری از شرکت ها به ساخت چنین محصولاتی مبادرت می ورزند و از این رو گاها مشاهده می شود که بوی یک عطر گرمی ثابت در برندهای متفاوت داری بوی متفاوتی نیز است و نت های یکسانی هم ندارد. با این که در ماهیت اصلی بو یکی است اما این کجا و آن کجا.

اسامی عطرهای گرمی

توجه داشته باشید که هر چیز اصلی که مشتری داشته باشد و بر روی آن تبلیغات شده باشد در بازار نیز شناخته شده است و قاعدتا محصولات مشابه با آن، بخشی از بازار را تصاحب خواهند کرد. ادکلن های اصل نیز از این بی رحمی بازار بی نصیب نمانده اند و از روی هر ادکلن پرطرفدار ده ها محصول مشابه از شرکت های متفاوت ساخته شده است.

پس اگر به اسامی ادکلن های معروف بازار نگاهی بیاندازید حتما عطرهای گرمی مشابه آن ها را نیز خواهید یافت.

خرید ادکلن گرمی

فروشگاه بایودور این امکان را فراهم کرده است که مشتریان عزیز بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود ظرف مناسب خود را از میان ظروف عرضه شده انتخاب کنند.

حجم و مدل ظرف به انتخاب مشتریان عزیز است.

می توانید در صفحه مربوط به این محصول نوع ظرف مورد نظر را انتخاب نمود.

برای خرید این محصول می توانید با لمس دکمه زیر به بخش مربوطه در سایت مراجعه کنید.

بایودور: با عطرت زندگی کن

One thought on “ادکلن گرمی چیست

  1. بازتاب: ادوپرفیوم چیست و تستر ادوپرفیوم چیست - بایودور ادوپرفیوم چیست و تستر ادوپرفیوم چیست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...