سبد خرید

ادکلن مردانه معروف

ادکلن مردانه معروف سال ۲۰۲۰

شاید شما هم به فکر خرید یک ادکلن مردانه معروف افتاده باشید و چه خریدی بهتر از خرید یک ادکلن مردانه معروف سال ۲۰۲۰ برای خود و یا همسرتان که رایحه مناسب و ماندگاری خوبی داشته باشد. برای معروف شدن یک ادکلن باید چند سالی از عرضه آن بگذرد تا طرفداران و دوستداران خاص خودش را پیدا کند. یکی دیگر از معیارهای معروفیت یک ادکلن فروش آن در بازار مصرف است. هر چه یک ادکلن فروش بیشتری داشته باشد به همان میزان تبدیل به یک ادکلن معروف و شناخته شده ای خواهد شد.

ادکلن مردانه معروف

ما در این بخش به معرفی ادکلن های پر فروش و جذاب مردانه در ایران خواهیم پرداخت تا با بررسی هایی که در بازار عطر و ادکلن کرده ایم ادکلن های معروف و پر فروش مردانه را در ایران شناسایی کرده و برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با دید باز ادکلنی مناسب برای خود یا برای هدیه به عزیزانتان انتخاب کنید.

ادکلن مردانه معروف بلو چنل

صدر نشین ادکلن های مردانه پرطرفدار و پرفروش ایران محصول کمپانی چنل می باشد.

ادکلن بلو د چنل با رایحه ای خنک و ملایم مناسب برای استفاده روزانه و در مراسم های مهم و محل کار است. ادکلن بلو چنل ادکلنی مناسب برای فصل بهار و فصل تابستان است. ادکلن بلو چنل یک عطر معطر چوبی برای مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره گی است که رضایت آنان را جلب می کند. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس رهایی به انسان می دهد.

  • رایحه اولیه: مرکبات- گریپ فروت- جوز- زنجبیل
  • رایحه میانی: یاسمن- لادن- فلفل فرنگی شیرین- عود
  • رایحه اصلی: نعناع هندی- سدر- خس خس- چوب صندل سفید
ادکلن مردانه معروف بلو چنل
ادکلن بلو چنل

ادکلن مردانه معروف ایفوریا

این ادکلن محصول کمپانی کالوین کلین می باشد. ادکلن ایفوریا محصول کالوین کلین فوق العاده خوشبو با ماندگاری بالا است. این ادکلن مردانه معروف با بویی تلخ و خنک مناسب برای مراسم ها و مهمانی های ویژه است. ادکلن معروف مردانه کالوین کلین عطری بسیار پرقدرت و فشرده است که برای مردان طراحی شده است. ادکلنی مشهور با رایحه ای فوق العاده جذاب مخصوص کسانی که می خواهند کانون توجه دیگران قرار بگیرند.

  • رایحه اولیه: فلفل- زنجبیل
  • رایحه میانی: نعناع- سدر- سالویا- خس خس
  • رایحه اصلی: لادن- نعناع هندی- عنبر- جیر- اقاقیای برزیلی
ادکلن معروف مردانه ایفوریا
ادکلن مردانه کالوین کلین ایفوریا

ادکلن مردانه معروف لالیک

ادکلن انریک نویر لالیک جزو پر فروش ترین عطر های مردانه جهان میباشد. ادکلن لالیک با بویی تلخ و رایحه ای از چوب سوخته مناسب برای استفاده روزانه و استفاده در مهمانی ها و مراسم های مهم است.

طراحی شیشه آن ساده اما بسیار زیبا است، یک شیشه کریستالی سیاه، در یک بسته بندی با شکوه و زیبا که توجه هر کسی را به خود جلب می کند. ویژگی برجسته ادکلن انریک نویر طراحی در آن است که از چوب درختی به نام wenge ساخته شده است. همچنین شیشه این ادکلن الهام گرفته از طراحی جوهردان مشهور ساخته شده در سال ۱۹۱۳ توسط کمپانی Lalique است. نام این محصول Encre Noire (جوهر سیاه) نشان دهنده آن است که این محصول ادکلنی برای مردان خردمند، کلاسیک و در عین حال مدرن می باشد.  Encre Noire را به جرات می توان، با توجه به قیمت مناسب و رایحه منحصر به فردش از پرفروش ترین عطرهای مردانه در بازار ایران به شمار آورد.

  • رایحه اولیه: سرو
  • رایحه میانی: خس خس
  • رایحه اصلی: مشک – چوب کشمیر
ادکلن معروف مردانه لالیک
ادکلن مردانه لالیک انریک نویر

ادکلن مردانه معروف سیلور سنت

ادکلن مردانه سیلورسنت بوگارت با بویی تند و ملایم با ماندگاری بالا مناسب برای استفاده روزانه و استفاده در محیط کار می باشد. ادکلن Silver Scent عطر چوبی قدرتمند و استثنایی و با ماندگاری بالاست که در بازار ایران بسیار محبوب است.

  • رایحه اولیه: مرکبات- شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: گشنیز- رزماری- اسطوخودوس- جوز- هل- شمعدانی
  • رایحه اصلی: دانه تونکا- خس خس- چوب درخت ساج- لیچی
ادکلن بوگارت
سیلور سنت بوگارت

ادکلن مردانه معروف آکوا

ادکلن معروف آکوا پور هوم محصول کمپانی بولگاری می باشد. ادکلن آکوا با بویی خنک و ملایم مناسب برای استفاده در فصل بهار و فصل تابستان است. Aqva Pour Homme ادکلنی است با شکوه و کاملا مردانه که بیانگر قدرت و زیبایی دریاست. ادکلن آکوا بولگاری بوی خوش، چالاکی و نشاط را به مردان هدیه می کند. شیشه بسیار شیک و کروی اکلن آکوا بولگاری به همراه ترکیب مایع آبی و سبز رنگ بازتاب عمیقی را ایجاد کرده است. با استفاده از این ادکلن تازگی و خنکی را تجربه خواهید کرد.

  • رایحه اولیه: ماندارین- برگ درخت پرتقال
  • رایحه میانی: گیاهان آبزی- آب معدنی
  • رایحه اصلی: عنبر- ادویه جات معطر
ادکلن مردانه آکوا
ادکلن مردانه آکوا

امیدوارم با بررسی ادکلن هایی که معرفی شد بتوانید یک ادکلن مردانه معروف سال ۲۰۲۰ را خریداری کنید.

می توانید برای انجام یک خرید مناسب به بخش فروشگاه سایت بایودور مراجعه فرمایید.

بایودور: با عطرت زندگی کن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...