سبد خرید

اسپری ادکلن

هر ادکلن برای مصرف چند روز است ؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که هر ادکلن برای مصرف چند روز است ؟ هر شیشه عطر چند بار اسپری میشود ؟ هر میل از یک شیشه ادکلن بایودور چند تا پاف میشود ؟ هر ادکلن چند پاف است و می توانیم تا چند پاف عطر بزنیم ؟

برای اینکه متوجه شویم یک شیشه ادکلن بایودور برای مصرف چند روز است و تا چه زمانی طول میکشد تا تمام شود و همچنین با توجه به اینکه سری یا والف ادکلن ها با هم متفاوت است و در میزان پاشش تاثیر مهمی دارد، آزمایشی را انجام دادیم که مایلیم آن را با شما در میان بگذاریم.

شیشه عطر چند بار اسپری میشود ؟

اسپری ادکلن بایودور
شیشه عطر چند بار اسپری میشود و هر ادکلن چند پاف است

مسلما برای شما هم این سوال پیش آماده است که چقدر طول میکشد تا تمام شود ؟ با آزمایش بر روی ۳ ادکلن بایودور با ظروف مختلف با سایز ۵۰ میلی متوجه شدیم که میانگین هر شیشه ادکلن ۵۰ میلی ۷۰۰ بار اسپری میکند که به راحتی میشه متوجه شد که در هر ادکلن ۱۴ اسپری برابر است با ۱ میل از ادکن. ولی باز این مقدار ممکن است متغیر باشد به خصوص برای عطرهایی که والف بازتری دارند. زیرا با تفاوت در شیشه ها والف ها نیز متفاوت خواهند بود.

هر ادکلن برای مصرف چند روز است ؟
هر ادکلن برای مصرف چند روز است ؟

هر ادکلن چند پاف است

هر ادکلن برای مصرف چند روز است ؟ برای پاسخ به این پرسش از آنجا که هرکس تعداد متغیری برای هر ادکلن اسپری میکند ما جدولی حدودی برای شما تهیه کریدم که به شما کمک میکند متوجه شوید عطرتان تا چه زمانی مورد استفاده قرار میگیرد و هر ادکلن برای مصرف چند روز شما مناسب است و می توانیم تا چند پاف عطر بزنیم :

ادکلن  برای ۳بار اسپری در روز حدود ۲۳۳ روز
ادکلن  برای ۵بار اسپری در روز  حدود ۱۴۰ روز
ادکلن  برای ۱۰بار اسپری در روز  حدود ۷۰ روز

سوال دیگری که خیلی از کاربران ادکلن های بایودور از کارشناسان ما میپرسند این است که چرا عطر و ادکلن هایی که آنها از سایر فروشگاه ها خریداری کرده اند ماندگاری و پخش ندارند و پاسخ خودشان به این سوال این است : “حتما اورجینال نیست “

و جالب تر اینکه وقتی میپرسیم چند بار اسپری میکیند و یا آیا در طول روز آنرا تجدید میکنید میگویند ۲ الی ۳ اسپری و تجدید هم نمیکنیم !

خوب مسلما نمیتوان از این شیوه استفاده از عطر انتظار معجزه و عطر افشانی در فضای محور خود داشت.

اطمینان داشته باشید تمامی محصولات بایودور با کیفیت و مناسب هستند.

بایودور: با عطرت زندگی کن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...