سبد خرید

خرید عطر و ادکلن وان میلیون

خرید عطر و ادکلن وان میلیون

ما به شما خرید عطر و ادکلن وان میلیون زنانه و مردانه را از برند پاکو رابان پیشنهاد میدهیم. قیمت خرید عطر و ادکلن وان میلیون بسیار مقرون به صرفه است. کمپانی Paco Rabanne عطر One Million را به عنوان مخلوطی خنک و احساسی با درخششی پر تلالو برای مردان طراحی کرده است . دو سال بعد آن نیز عطر زنانه آن را معرفی کرده است. طراح آن اضافه می کند که همواره در همه تمدن ها طلا به عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده است .در اطراف ما طلا در همه چیز مانند معماری ، جواهرات ، لباس ، لوازم جانبی ، مد و . . . با جلوه ای خاص به چشم میخورد . بطری این عطر در طراحی ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا، جلوه ای از قدرت، ثروت، تجمل و بقا می باشد . 

داستان ساخت وان میلیون

این عطر را کمپانی Paco Rabanne با همکاری سه نفر از بهترین طراحان عطر دنیا ( Christophe Raynaud, Olivier Pescheux and Michel Girard ) با استفاده از رایحه های گریپ فروت ، پرتقال قرمز ، نعناع ، گل سرخ ، دارچین ، ادویه جات ترشی جات ، چرم بور ، چوب بور ، نعناع هندی و کهربا خلق کرده است .

سایت مارسلا این عطر را به آقایانی که به دنبال عطری با کیفیت و رایحه ای جذاب هستند پیشنهاد می کند .

بر اساس نظرات سایر کاربران ، کمتر عطری می تونه از نظر بو و ماندگاری با این عطر رقابت کند .

عطری کاملا مردانه و نیرو بخش و مناسب افراد بالای ۲۰ سال

خرید عطر و ادکلن وان میلیون
خرید عطر و ادکلن وان میلیون

شرکت پاکو رابان

عطر وان میلیون مردانه یکی از عطرهای برند پاکو رابان است.

این کمپانی یکی از برندهای معروف اسپانیایی است که عطرهای بسیار شیکی ( مانند عطر وان میلیون مردانه ) را تولید کرده است. در سال ۱۹۳۴ فرانسیسکو پاکو رابان (Francisco Paco Rabanne Cuervo) طراح مد اسپانیایی که ملقب به پاکو رابان (Paco Rabanne) بود در اسپانیا به دنیا آمد. وی بعد از اینکه جنگ داخلی در اسپانیا رخ داد به همراه مادرش به کشور فرانسه مهاجرت کرد و حرفه ی اصلی خود را که در بخش طراحی و مد و تولید جواهر آلات بود در کمپانی های معروف شروع کرد.

کمپانی هایی که پاکو رابان در آن ها مشغول به کار شد:

جیوانچی (Givenchy)

دیور (Dior)

بالنسیاگا (Balenciaga)

وی در سال ۱۹۶۶ موفق شد که برند مستقل خود با نام پاکو رابان (Paco Rabanne) را راه اندازی کند.

برند پاکو رابان

این برند در زمینه های طراحی، تولید لباس، لوازم جانبی و عطر و ادکلن فعالیت داشت.

اولین عطر برند پاکو رابان با نام paco Rabanne Pour Homme برای خانم ها در سال ۱۹۶۹ راهی بازار عطر شد. برند پاکو رابان از سال ۱۹۶۹ تا ۲۰۱۳ توانسته است ۵۰ عطر و ادکلن را با رایحه های مختلف راهی بازار عطر کند.

عطرسازهای معروفی در این  کمپانی مشغول کار هستند که اسامی آن ها عبارتنداز:

  • Fabrice
  • Pellegrin
  • Emilie
  • Robert Gonnon
  • Veronique
  • Mark Buxton
  • Michel Hy
  • Rosendo Mateu
  • Jacques Cavallier
  • Christophe Raynaud
  • Jean Guichard
  • Olivier Cresp
  • Pierre Wargnye
  • Jean Martel
  • Michel Girard
  • Gerard Anthony
  • Dominique Ropion
  • Anne Flipo
  • Olivier Polge
  • Bruno Jovanovic
  • Beatrice Piquet
  • (Bevierre) Coppermann
  • Olivier Pescheux
  • Nyberg
خرید عطر و ادکلن وان میلیون
خرید عطر و ادکلن وان میلیون

توضیحات محصول

  • نام محصول : ادکلن مردانه پاکو رابان وان میلیون ابسلوتلی گلد / Paco Rabanne 1 Million Absolutely Gold for men EDP
  • برند: Paco Rabanne
  • نوع عطر:Eau De Parfum
  • سال ساخت:۲۰۱۲
  • کمپانی سازنده:Paco Rabanne
  • گروه بویایی:رایحه چرم
  • نوع رایحه:گرم, تلخ
  • مقدار ماندگاری:۷-۱۲ساعت
  • میزان پراکندگی:عالی
  • حجم : ۱۰۰ میل
مشخصات رایحه وان میلیون
مشخصات رایحه وان میلیون


معرفی عطر و ادکلن وان میلیون مردانه

عطر وان میلیون مردانه (۱ Million) یکی از عطرهای برند اسپانیایی پاکو رابان (Paco Rabanne) است که در سال ۲۰۰۸ برای مردان شیک پوش راهی بازار عطر و ادکلن شده است. عطر وان میلیون مردانه برای کسانی که علاقه زیادی به رایحه های گرم و شیرین دارند، مناسب است و می توانند از آن برای مدت طولانی استفاده کنند.

معرفی عطر و ادکلن وان میلیون
معرفی عطر و ادکلن وان میلیون

عطر Paco Rabanne 1Million for men EDT تشکیل شده است از :

نت اولیه : نعناع، ماندارین خونی، گریپ فروت، ماندارین

نت میانی : نت های تند، گل رز، دارچین

نت پایه : نعناع هندی، نت های چوبی، کهربا، چرم، عنبر

نوع عطر : Eau De Toilette

حجم : ۱۰۰ میل

رایحه : گرم و شیرین

زمان استفاده : ماه های سرد سال

ماندگاری : عالی


ویژگی ظاهری عطر وان میلیون

عطر وان میلیون مردانه ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. بطری این عطر خوشبو به گونه ای طراحی شده است که شباهت بسیار زیادی به شمش طلا دارد. نام وان میلیون (۱ Million) به زیبایی هرچه تمام روی بطری حک شده است. همچنین نام پاکو رابان به شکل خیلی هنرمندانه ای در پایین این بطری نقش بسته است. همینطور طراحی این عطر مردانه پر از ریزه کاری های طلایی است که بیانگر قدرت، تجملات، سلامت، دوام و ماندگاری می باشد. در این بطری به میزان ۱۰۰ میلی لیتر عطر گنجانده شده است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و از بوی آن لذت ببرید.

البته در حال حاضر این ادکلن در حجم های ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میل عرضه میشود.

عطر وان میلیون مردانه
عطر وان میلیون مردانه


کشور سازنده

پاکو رابان یک برند معروف و نام آشنا اسپانیایی است که علاوه بر فعالیت در خانه مد، در بخش عطر و ادکلن نیز فعالیت دارد. تمام عطرهای این برند در کشور اسپانیا تولید می شود و بعد از آن وارد بازار عطر و ادکلن می شود. عطرهای این برند مناسب زنان و آقایان شیک پوش است.


عطر وان میلیون مردانه مناسب چه آقایانی می باشد؟

عطر وان میلیون مردانه مناسب آقایانی است که شیک پوش هستند و علاقه دارند که همیشه نسبت به افراد دیگر متمایز باشند. این عطر مردانه بخاطر رایحه گرم و شیرینی که دارد باعث ایجاد اعتماد به نفس و شادابی می شود. آقایانی که علاقمند به رایحه های شیرین و گرم هستند، عطر وان میلیون مردانه بهترین گزینه برای آن ها می باشد و این عطر می تواند تمام خواسته های آن ها از یک ادکلن را جوابگو باشد.

ادکلن وان میلیون زنانه

عطر Paco Rabanne Lady Million for women توسط Anne Flipo  وBeatrice Piquet ساخته و در سال ۲۰۱۰ وارد بازار جهانی شد. عطر زنانه پاکو رابان لیدی میلیون عطری پرطرفدار در بین هواداران رایحه های ملایم و شیرین از کمپانی پاکو رابان می باشد. بعد از ادیشن مردانه ی وان میلیون ورژن زنانه ی آن که الهام گرفته از طلا و قدرت بود طراحی شد.

عطر Paco Rabanne Lady Million به مصرف کننده ی خود تصور گرفتن میلیون ها دلار پول را می دهد و این کاملا واضح است که توسط آن کاراکتری باور نکردنی، آتشین و تابنده ای به شما تلقین می شود.

نکته: حجم مدل زنانه ۸۰ میلی لیتر می باشد.

ادکلن وان میلیون
ادکلن وان میلیون


فصل پیشنهادی

عطر ۱ میلیون بخاطر رایحه های گرم و شیرینی که دارد مناسب فصل های پاییز و زمستان می باشد. شما می توانید از عطر ۱ میلیون برای مهمانی ها و مجالس شبانه در شب های سرد سال استفاده کنید تا نسبت به دیگران متفاوت باشید.


ماندگاری و پخش بو عطر وان میلیون

رایحه های که در این عطر به کار رفته است، نسبتا قوی می باشد و به همین خاطر ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارد. بعد از اینکه عطر ۱ million را روی نبضتان اسپری می کنید، بوی آن به مدت ۵ الی ۸ ساعت باقی خواهد ماند و می توانید بوی آن را حس کنید. اگر قدرت پخش و ماندگاری عطر برایتان مهم است حتما عطر ۱ million را انتخاب کنید.

نمره کاربران به ادکلن وان میلیون
نمره کاربران به ادکلن وان میلیون


نت های بویایی عطر میلیون

هنگامی که عطر وان میلیون مردانه را روی نبضتان اسپری کنید، در ابتدا متوجه بوی گریپ فروت، پرتقال خونی و نعناع خواهید شد. این ترکیب شیرین باعث افزایش انرژی و شادی در شما خواهد شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید، رایحه های گل رز، دارچین و ادویه جایگزین رایحه های اول خواهد شد که این ترکیب شیرین و تند، موجب ایجاد انرژی های مثبت در شما می شود که این موضوع بسیار عالی است. در آخر هم رایحه ی چوب های جنگلی، چرم، گیاه پاتچولی و عنبر جای نت های میانی را خواهند گرفت. این ترکیب هم موجب افزایش اعتماد به نفش و نشاط می شود. در کل این عطر دارای رایحه های شیرین و گرم بسیار عالی است که استفاده از آن باعث خوشنودی شما خواهد شد.

نت های بویایی عطر وان میلیون مردانه
نت های بویایی عطر وان میلیون مردانه


نت‌های آغازی

گریپ‌فروت از خانواده‌ی مرکبات است. اسانس گریپ‌فروت طراوت را به ترکیب عطرها اضافه می‌کند. استشمام بوی گریپ‌فروت باعث ایجاد انرژی و نشاط می‌شود.


گیاه نعناع که مصرف خوراکی هم دارد، با بوی خنک و تندش باعث ایجاد آرامش و تمرکز شده و استرس را از فرد دور می‌کند.

این نت مرکباتی با بوی شیرینش باعث ایجاد انرژی، آرامش، شادی و نشاط بسیار زیادی می‌شود.


نت‌های میانی

بوی گل رز باعث ایجاد انرژی مثبت، رفع پرخاشگری و ایجاد حس هماهنگی و امنیت درونی می‌شود.


دارچین که بیشتر بومی سریلانکاست، بوی تند، شیرین و گرمی دارد. اسانس دارچین به مقدار یک درصد در درخت آن وجود دارد و از تقطیر آن با آب به دست می‌آید. استشمام بوی دارچین آرامش و شادی را در فرد ایجاد می‌کند؛ پس بی‌دلیل نیست که به آن «والیوم گیاهی» هم می‌گویند.


این نت‌های تند گرما و لهجه‌ی شرقی را به عطرها اضافه می‌کنند. استشمام بوی ادویه انرژی و هیجان را به فرد منتقل می‌کند.

نت‌های پایانی

چرم بوی تند، گرم و تلخی دارد. استشمام بوی چرم هیجان فرد را بالا می‌برد. تلخی و تندی بوی چرم باعث بالارفتن تمرکز و یادآوری خاطرات گذشته می‌شود


گیاه پاتچولی که با نام نعناع هندی هم شناخته می‌شود، از خانواده‌ی گیاه نعناع است. این گیاه بوی شیرین و تندی شبیه به چوب دارد. استشمام بوی پاتچولی ناراحتی، افسردگی و بدخلقی را از فرد دور کرده و جرئت و شجاعت ویژه‌ای به او می‌دهد.


عنبر بوی شیرین و گرمی دارد و با جنس صمغی‌اش، گرما و تندی را به بوی عطر اضافه می‌کند. گرمای عنبر انرژی زیادی ایجاد می‌کند.


خالقین عطر وان میلیون مردانه

عطر وان میلیون مردانه یکی از عطرهای بسیار خوب برند پاکو رابان است که فروش بسیار خوبی را در بازار عطر دارد. در سال ۲۰۰۸ این عطر خوشبو را عطرسازهای معروف و کاربلد به نام های کریستوف رینود «Christophe Raynaud», اولیویه پشو «Olivier Pescheux» و میشل ژیرا «Michel Girard» خلق کرده اند.

عطر وان میلیون مردانه
عطر وان میلیون مردانه


قیمت عطرو ادکلن وان میلیون

اگر با قیمت عطرها آشنایی داشته باشید، قطعا می دانید که قیمت عطرهای معروف بسیار گران است. قیمت عطر و ادکلن وان میلیون مردانه و زنانه مناسب است و با توجه به بوی خوب، ماندگاری بسیار بالا و برند معروف خود قیمت بسیار معقولی دارد و خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت عطرو ادکلن وان میلیون
قیمت عطرو ادکلن وان میلیون

مشابه ترین و نزدیک ترین رایحه به عطر پاکو رابان وان میلیون PACO RABANNE (ONE) 1MILLION از نظر مصرف کنندگان این عطر است.

آرماف کلاب دی نویت (کلاب د نایت) مردانه ARMAF CLUB DE NUIT FOR MAN

عطر-آرماف-کلاب-دی-نویت-مردانه-armaf-club-de-nuit-for-man
عطر-آرماف-کلاب-دی-نویت-مردانه-armaf-club-de-nuit-for-man

عطر آرماف تگ هیم پرستیژ (طلایی) مردانه ARMAF TAG HIM PRESTIGE

آرماف-تگ-هیم-پرستیژ-armaf-tag-him-prestige
آرماف-تگ-هیم-پرستیژ-armaf-tag-him-prestige

بایودور: با عطرت زندگی کن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...