سبد خرید

چگونه عطر خود را انتخاب کنیم

چگونه عطر خود را انتخاب کنیم ؟

آیا تا به امروز فکر کرده اید که چگونه عطر خود را انتخاب کنیم ؟ و این انتخاب باید به چه صورت باشد ؟ ما در این متن به شما نحوه انتخاب صحیح یک عطر خوب و مورد پسند را در سه مرحله می آموزیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در تهیه عطر خود داشته باشید و لبخند رضایت بر روی لبان شما بنشیند.

چگونه عطر خود را انتخاب کنیم
چگونه عطر خود را انتخاب کنیم ؟

در انتخاب هر عطر سه مرحله وجود دارد:

ما می توانیم با طی کردن سه مرحله به انتخاب خوب یک عطر مناسب برسیم.

معمولا فروشگاه های عطر کاغذهایی بخصوصی برای تست دارند که می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

مرحله اول

زمانی که در فروشگاه هستید، عطر مورد نظرتان را برداشته و کمی از آن را به عنوان نمونه روی کاغذ تستر بزنید و بو کنید. این اولین مرحله و اولین احساس شما نسبت به رایحه این عطر است.

در بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده عطر و ادکلن کاغذهای تستری را به شما می دهند که قبل از آن آغشته به عطر شده که می توان از آن استفاده نمود.ن

البته توجه داشته باشید که میزان عطر مناسبی بر روی آن پاشش شده باشد و در عطر غوطه ور نشده باشد که نسبت به حجم و پخش بوی آن گمراه نشوید.

مرحله دوم

۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد دوباره کاغذ را بو کنید. این دومین مرحله است. در این مرحله شما رایحه جدیدی بعد از از بیرون رفتن رایحه اول از بینیتان به مشامتان خواهد خورد.

مرحله سوم

۴۵ دقیقه تا یک ساعت دیگر صبر کرده و دوباره کاغذ را بو کنید. این مرحله سوم است و در این مرحله شما بویی استشمام خواهید کرد که برای ۳ یا ۴ ساعت ماندگار خواهد بود. اگر رایحه این عطر در هر سه مرحله مورد پسند شما بود، می توانید آن را انتخاب کنید.

رنگ پوست، چربی یا خشکی پوست، چهره و شخصیت شما تعیین می‌کند چه عطری مناسب شما است.

بایودور: با عطرت زندگی کن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری...